Afholdt Generalforsamling 1-3-2018

I aften havde vi en rigtig god generalforsamling i Ravnstrup by & omegns Borgerforening med 24 tilmeldte personer. Vi havde et par hyggelige timer og bedst af alt vi har nu fundet 7 personer til den nye bestyrelse så vi igen er oppe på “fuld styrke”. Formanden Poul Erik Hansen ønskede ikke genvalg,- der var genvalg til Knud Erik Christensen, og ny valg til Morten Meyer-Karlsen, Carsten Petersen samt Sanne Lykke Buus, og derudover består bestyrelsen også af de 3 tidligere medlemmer Thomas Stagsted Hellerup, Henning Møller og Arne Juel Larsen. Vi glæder os alle til det fremtidige arbejde og holder konstituerende møde i den nye bestyrelse indenfor ca. 14 dage. Der var genvalg til suppleanterne Lissi Carøe Sørensen og Inge Godsk Pedersen. VI HÅBER STADIG MANGE FLERE HAR LYST TIL AT STØTTE FORENINGEN VED BRUG AF DET UDSENDTE MEDLEMSBREV/GIROKORT hvor medlemskontingentet for 2018 kun er kr. 75,- + evt. gave til foreningen. Sluttelig skal vi opfordre til at du tilmelder dig først vort kursus i førstehjælp d. 14. marts fra kl. 18-22. Tilmelding til Knud Erik på telefon 20193517 senest d. 8.3. Der er p.t. kun 5 tilmeldte til dette kursus og minimumsantal deltagere er 8, da vi ellers må aflyse,- SÅ KOM NU UD AF BUSKEN!